• استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی سیب سل با ذکر منبع بلامانع است.
  • کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت ضامن سلامتی می باشد.
  • شرایط بازگشت کالا

    شاید یکی از برتری های فروشگاه های حضوری بر فروشگاه های غیر حضوری (اینترنتی) اطمینان خاطر مشتری از صحت کالا پیش از خرید است. مشتری در فروشگاه های حضوری کالای مورد نظر خود را مشاهده میکنید و پس از کسب اطمینان از بابت سالم بودن جنس نسبت به خرید آن اقدام میکند. در صورتی که در فروشگاه های اینترنتی چیزی به نام مشاهده جنس پیش از خرید وجود ندارد. از همین رو فروشگاه سیب سل این فرصت را به مشتریان خود میدهد که تا 7 روز پس از خرید با شرایطی که معین شده نسبت به بازگشت محصول اقدام کنند.

    شرایط کالاهایی که قابلیت بازگشت دارند.

    برخی از محصولات که در آنها صحت کالا در هنگام تحویل به مشتری شرط است، شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند.

    محصولاتی که شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند، مهلت 7 روزه برای بازگشت کالا ندارند، اما در لحظه تحویل در صورت عدم سلامت فیزیکی قابل برگشت خواهند بود.

    کلیه کالاهایی که از طرف فروشگاه سیب سل به عنوان هدیه ارسال میشوند، شامل شرایط بازگشت 7 روزه کالا نمیشوند.

    درصورتی که محصول خریداری شده دارای ایراد فیزیکی میباشد، میبایست تا حداکثر 24 ساعت به بخش خدمات پس از فروش سیب سل اطلاع داده شود.

    محصولاتی که به صورت مستقل دارای گارانتی بلند مدت هستند، تنها تا 7 روز اول قابل برگشت به فروشگاه سیب سل است و پس از آن در صورت بروز هر گونه اشکال باید به شرکت گارانتی کننده ارسال شوند. سیب سل در قبال گارانتی محصولات هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد گرفت اما با هماهنگی های قبلی پذیرای برخی از محصولات باگارانتی در دوره بعد از 7 روز خواهد بود.

    شرایط برای ارسال کالا

    پیش از ارسال کالا، حتما با بخش خدمات پس از فروش سیب سل هماهنگی های لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به فروشگاه ارسال نکنید.

    برای تماس با بخش پشتیبانی فروشگاه سیب سل اطلاعات خرید خود را اعلام کنید.

    جهت تماس با بخش خدمات پس از فروش میتوانید با شماره های فروشگاه تماس بگیرید..

    پس از پذیرش کالا کارشناسان سیب سل حداکثر طی 48 ساعت کاری نتیجه تست را به مشتری اعلام میکنند.

    در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ یه حساب مشتری واریز میگردد.

    شرایط انصراف از خرید

    در صورت انصراف از خرید در زمانی که کالا نزد مشتری میباشد حداکثر تا 7 روز باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید.

    - بازگشت کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که کالای مورد نظر در شرایط اولیه (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد و کلیه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود.

    هزینه های ارسال چگونه محاسبه خواهد شد؟

    - اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، مورد تایید کارشناسان خدمات پس از فروش سیب سل باشد، هزینه‌های ارسال به عهده سیب سل است.

    - برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به سیب سل ارسال شود.

    - در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان سیب سل، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

    - اگر ساکن مشهد هستید برای تحویل گرفتن کالا  و هماهنگی با سیب سل تماس بگیرید.

    - اگر ساکن شهری جز مشهد هستید برای بازگشت کالا تنها از پست پیشتاز استفاده نمایید.